Tuesday, January 3, 2012

Hari Pertama di Tahun 2012

Selamat tahun baru you olls!!... Ape azam kali nie?.. Erm aku ada satu impian yg penting utk dicapai. Tapi xleh ar nak bitau sekarang. Kalau nk tau ape die kenalah tgu next year... hahahah.....

First day di tempat kerja pada tahun baru - sangatlah memboringkan. Even ramai orang dah mula bekerja tapi still rasa mood utk bekerja tu takde. Haish.. pe mau jadi sama aku nie. Rasa cam dah takde feel utk datang kerja. Tiap2 pagi mesti aku rasa malas je nak gi keje. Camne nie??? Padahal baru 2 bulan aku kat GENP.

Kadang2 rasa seperti "bestnya kalau aku still kat RGS lagi". Boleh datang lambat, kuar lunch balik lunch anytime, balik seawal yg boleh, jalan2 time waktu keje, boleh buat apa saje2 tanpa sekatan.... hurm... agak2 kalau aku minta balik position aku yg dulu, Mr VP leh consider tak?? hikhikhik...

Takpelah.. aku bersyukur sbnrnya dapat keluar drp RGS. Ada hikmah sebenarnya. Cuma skarang aku dah rasa letih untuk bekerja. Letih utk datang awal pagi pastu terus buat keje walaupun jam masih lagi belum kul 8.30 pagi. Lletih sbb everyday aku balik lambat. Kadang2 tu bila berpeluang balik awal rasa serba salah nak keluar. Padahal dalam offer letter terang2 dah tertulis working hours aku dari pukul 8.30 pagi - 6 petang. Apa nak buat... dah nama pun KERJA. Mudah2an penyakit malas aku nie cepatlah hilang.

No comments: