Wednesday, August 19, 2009

First time tak balik

Dalam sem ni, ni la kali pertama aku xbalik umah. Kalo tidak setiap minggu akulah pengunjung setia MC tu. Sampaikan hausemate aku yg len pelik np aku xbalik umah.. Np aku xbalik?... Erm, entahlah.. Mgkin sebab kena byk keluarkan duit kot. Iyalah, pergi je dh RM6.9 kalo pergi balik dah RM13.80.. Tu belum kira tambang teksi lagi dri MC nk ke umah aku. Ha.. tulah sebab utama mgapa aku xbalik. Sebab dari MC nk balik umah kene naik teksi. Takkan nk jalan kaki kot. Bas mane lalu situ....

Of coz kalo naik teksi harganye mahal. Minggu lepas aku balik sorang2 naik teksi kena RM15. Mahal giler. Agaknye sbb aku naik teksi Mercedez kot. Hehe.... Dahlah sesat, konon pakcik tu kata dier tahu umah aku tp last2 sesat gak. Nasib baik dier xminta tambang lebih.

Tapi aku rasa lepas ni aku tetap akan jd pengunjung setia MC. Bosanlah duduk rumah nie bile hujung minggu. Kyra die balik. Syaza pun sama. Ziela walaupun xbalik tp dier slalu kuar dengan bf dier. Tinggallah aku dengan huda n abid. Tapi huda dgn abid selalu on9. Diorang de broadband. Aku???... Buka laptop, wat assignment. Dah bosan, main game. Tak pun main sudoku. Nak tengok tv pun bosan. Ish... bosan gilerlah dok umah. Baik aku balik seremban je. Tak pe takpe.... next week aku akan balik. Tiket pun dah beli. Tiket utk next 2 week pun aku dh beli. Hehe... awal tak?... xsabar nk balik punyer pasal.

No comments: